28 Ocak 2010 Perşembe

Burhan Güven'in Atatürk Makyajında Özel Teknikler Kullanıldı


Veda'nın setinde görev yapan Emmy ödüllü, Oscar adayı makyaj ekibi, Atatürk'ün son dönemlerini canlandıran Burhan Güven'in makyajında özel teknikler kullandı.
Veda'da Atatürk’ün 57 yaşındaki halini oynayan Burhan Güven’in yüzünün kalıbı alınarak insan teni formuna eşdeğer haline getirildi. Gerçek kıllardan tek tek yapıştırmak suretiyle kaşları yapıldı. Güven’in makyaj uygulaması her çekim öncesi 3 saat sürdü.

5 yorum:

  1. Süper film olmuş.. heyecan verici bir fragmana sahip..

    YanıtlaSil
  2. bu filmi merakla bekliyorum.Atatürk ile ilgili bir çok kitap okudum. Okuduğum kitaplar içinde Salih Bozok'un anılarının da yer aldığı bir vardı. Kesinlikle bir Atatürk hayranıyım. Filmin fragmanı olsun, oyuncuların kariyer geçmişleri olsun, fotoğraflar olsun kısacası filmin beni şimdiden etkilediği aşikar...Sayın Zülfü Lİvaneli'ye Atatürk ile ilgili bu çalışmayı yaptığı için ve bizlerle paylaştığı için çok teşekkür ediyorum

    YanıtlaSil
  3. Filmi bugün izledim. hayatimda hiçbir filmin beni bu derece etkilediğini hatırlamıyorum. Her türk insanının izlemesi gereken bir film. Ülkemize, topraklarımıza, hürriyetimize sahip çıkmalıyız. Bu ülke ne şartlar altında kuruldu. bunu hiçbir zaman unutmamalıyız..

    YanıtlaSil
  4. Az önce izledim. Harika bir filmdi.
    Başta Zülfü Livaneli'ye ve tüm ekibe binlerce kez teşekkür ediyorum..
    Dvd'si çıkar çıkmaz alacağım ve bir köy öğretmeni olarak, tüm öğrencilerime izlettireceğim.

    YanıtlaSil
  5. ÇOK GÜZEL VE AKILDAN KOLAYCA SİLİNMEYECEK BR FİLMDİ.EFEKTLER MÜKEMMEL... BAŞKA NE DİYEYİM...

    YanıtlaSil